WIADOMOŚCI

  • 26.03.2010
  • 2608
Bridgestone po treningach
Bridgestone po treningach
Hirohide Hamashima, dyrektor Bridgestone do spraw rozwoju opon wypowiedział się na ich temat po dzisiejszych treningach:
baner_rbr_v3.jpg
„Dzień rozpoczął się z przewidywanym dużym pyłem na torze, więc przyczepność znacznie poprawiała się podczas pierwszej sesji. Wszyscy w pierwszym treningu używali twardszych mieszanek opon Potenza. Ciężko jest wywnioskować coś o zespołach, nie wiedząc ile miały paliwa. W drugim treningu byliśmy świadkami deszczu, widzieliśmy też, że niektórzy używają opon przejściowych. Spisywały się dobrze w takich warunkach, kiedy tor przesychał, więc jesteśmy pewni ich osiągów jeżeli deszcz powróci.”

„Ciężko powiedzieć, jakie decyzje podejmą zespoły co do opon. Celem zespołów w drugiej sesji jest zawsze porównanie opon, a to zostało zaburzone przez deszcz. Pod koniec sesji wciąż były widoczne krople deszczu, ale niektórzy próbowali już miękkich mieszanek. Poziom grainingu nie odbiegał od oczekiwań. Z dzisiejszych przejazdów nie można wyciągnąć za dużej ilości wniosków, więc jutrzejszy trening będzie bardzo ważny.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

15 KOMENTARZY
avatar
nefbie

26.03.2010 10:31

0

No co podejmą? Oczywiście jedynie słuszną strategię (bez deszczu) - 1 pit :P


avatar
przemoziom99

26.03.2010 11:09

0

dobra guma nie jest zła !


avatar
walerus

26.03.2010 18:36

0

jedenastolatek mnie uprzedził...


avatar
pjc

26.03.2010 21:00

0

Refleks siada:)


avatar
walerus

26.03.2010 22:21

0

no starość nie radość... - e tam też radość ;-)


avatar
modafi

27.03.2010 06:16

0

@3. walerus ;-)))


avatar
mac7

04.02.2011 15:41

0

A od czego ten drugi wlot?


avatar
Cycorek

04.02.2011 16:02

0

Zapytaj się projektantów.


avatar
roberttc

04.02.2011 16:08

0

to chyba wiatrołap:):)


avatar
kszyh21

04.02.2011 16:14

0

np w Renault też mają podobne rozwiązanie


avatar
neomod

04.02.2011 16:31

0

Szkoda że już nie ma loga Xtb na bolidzie. Pozostało jedynie na kombinezonach.


avatar
Grellenort

05.02.2011 10:05

0

Drugi wlot jest od chłodzenia hydrauliki i skrzyni biegów. Ten główny dociera do komory silnika.


avatar
gogolek92

05.02.2011 14:49

0

A dlaczego nie mają u góry tego wspornika w kształcie T jak wszyscy? Nie jest on obowiązkowy?


avatar
racingfan

05.02.2011 22:16

0

Interesujące ..


avatar
R90

08.02.2011 18:05

0

To nie wspornik tylko T-cam


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu